piątek, 9 sierpnia 2013

Lapis lazuli, kobalt i złoto

Ten naszyjnik "chodził" za mną od dawna, nie tyle dokładny jego obraz czy nawet kolorystyka (bo tę w zasadzie narzucił sam kamień, zachwycający lapis lazuli) ile forma. Na dekolcie ludzkim leży dokładnie równo, niestety nie mam modelki do właściwego jego zaprezentowania, więc na popiersiu mi pozostało fotografowanie... 
Technicznie: kaboszon lapis lazuli opleciony Toho oraz taśmą cyrkoniową, zapięcie typu toggle po prawej stronie, z tyłu podwójny skręcany sznurek, reszta to łańcuszki w kolorze złota oraz sznurki z użyciem szkła weneckiego i kulek diamentowych.
Bardzo nieskoromnie rzeknę - zadowolona z niego jestem i bardzo mi ta forma się spodobała. Kolejny tego typu już w produkcji :)




17 komentarzy:

  1. przepiękny, przebogaty, widzę go z prostą, klasyczną, gorsetową sukienką, tak by on grał główną rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest przepiękny i bardzo egipski, przynajmniej ja miałam takie pierwsze skojarzenie ;) ja osobiście zrezygnowałam już z używania łańcuszków w kolorze złota bo sie po prostu wycierają i brudzą, mam nadzieję, że ty trafiłaś na lepsze jakościowo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas nie miałam tego problemu, mam parę biżutków z łańcuszkami w kolorze złota i żaden przez lata się nie wytarł i nie ściemniał, więc myślę, że i teraz będzie dobrze :)

      Usuń
  3. Łał! Robi wrażenie - taki na wielkie wyjście do teatru lub jakąś super imprezę! Do prostej sukni, np. małej czarnej... Piękny!

    Kiedy mogę przyjechać na szkółkę? :D Bo wisior do moich kolczyków muszę zrobić, a Twoje prace takie dopracowane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pod koniec września/października ogarnę się z remontami i takimi innymi pierdołami i zacznę zapraszać... i mówię całkiem serio ! :)

      Usuń
    2. Całkiem serio trzymam za słowo :)
      W każdym razie jak się będę wybierała w Twoje strony to dam znać, może znajdziesz czas na małą kaffkę ;)

      Usuń
  4. Dałaś czadu!!! Naszyjnik elegancki i bardzo ciekawy!!!Świetnie połączyłaś wszystkie części naszyjnika , choć niebieski to nie mój kolor, ale w Twoim wykonaniu ....... super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny. Przykuwa wzrok. Niesamowicie wykonany. Piękna kolorystyka. Wszystko w nim mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! super wykonanie i kolory jak by stworzone dla mnie. Jest elegancki i uroczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Cudna kolorystyka ;];];] Pięknie bedzie się prezentował ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo, bardzo pomysłowo wykorzystane materiały i wszystko świetnie ze sobą pasuje, nic bym więcej nie dodała- brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik a efekt powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, przykuwający wzrok i, jak to już ktoś wcześniej zauważył, w kolorach Egiptu - krótko mówiąc godny królowej Kleopatry :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie się prezentuje, fajna forma i boskie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :D piękny!

    OdpowiedzUsuń