niedziela, 24 października 2010

Dziewczęco, anielsko, papierowo

Jak już wcześniej wspominałam, zauroczona stempelkami Whiff of Joy, wpadłam w szał ich kolorowania... Szał ten ma swoje fale, w tej chwili kolejna fala chyba dopiero nadciąga, jest więc czas pomalowane już dziewczynki wprawić w jakieś ramki... Dziś pokażę oprawione w ten weekend:




I dziękuję serdecznie wszystkim odwiedzającym to miejsce, a tytułem zachęty do częstszych odwiedzin niech będzie zapowiedź CANDY, które miały być już zaraz na samym początku, ale tkwię nadal w bałaganie swoich wytworów. Jak tylko z niego wyjdę (mam nadzieję zaraz), ogłaszam słodkości.

2 komentarze:

  1. śliczne! a różowa to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję nitko za odwiedziny :)
    Te stempelki są przecudne, bardzo lubię takie motywy...

    OdpowiedzUsuń