środa, 30 września 2015

Dyskretny urok

Komplet ten powstawał ponad dwa miesiące, nie chodzi mi jednak o czas wykonania, tylko o ciągły proces zmiany pomysłu na niego. Najpierw, że podwójny sznur, potem, że koniecznie przez owal, potem koniecznie taśma cyrkoniowa... i tak oto powstał ten komplet:

Klasyczny sposób noszenia:




Można i tak zaplątać:



Bransoletka:



 I oczywiście kolczyki:


Komplet ten wpisał się idealnie w temat ostatniego, najnowszego konkursu ogłoszonego przez firmę Royal Stone, pt. Randka w Hotelu Ritz. Dlatego też komplet do konkursu zgłosiłam. Bardzo serdecznie zapraszam do "lajkowania" mojego kompletu https://www.facebook.com/fanpageroyalstone/photos/a.1154051181275044.1073742199.168049649875207/1154051931274969/?type=3&theater, a także do oglądania i podziwiania pozostałych prac, są ucztą dla oka ! 

11 komentarzy:

  1. Wow! wspaniały komplet, podziwiam za wytrwałość i za pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo oryginalny pomysł :)
    zapraszam do mnie :http://arseya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale! Niby tak minimalistycznie, niby czerń i biel, ale detale dopracowane do ostatniego szczególika :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Taki klasyczny i elegancki :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki zestaw. Oczywiście zalajkowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający, elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw, nigdy takiego nie widziałam, zwłaszcza te sposoby noszenia 'sznura' są dla mnie nietypowe. Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest tak elegancki i wytworny że aż dech zapiera

    OdpowiedzUsuń