sobota, 29 listopada 2014

Kryształowe niebieskości

Bardzo, bardzo dziękuję za przemiłe słowa, które zostawiacie dla mnie w komentarzach, są bardzo budujące.
Jako, że pomysłów mam więcej niż czasu na ich realizację, staram się każdą wolną chwilę poświęcić tym - moim zdaniem - lepszym. Cały czas eksperymentuję z różnymi rozwiązaniami technicznymi...
Poniżej taki delikatny eksperyment, rivoli oplecione nieco inaczej niż świat beadingu zwykł przyjmować, jednakowoż mnie efekt zadowala. No i ten odcień...








11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor. Śliczne cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory zdecydowanie moje, komplecik podbija moje serce więc od razu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niteczko, to nie mój kolor, ale te kolczyki są PRZEPIĘKNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wisior takowoż powala swoją urodą !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione niebieskości.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały komplet jest cudowny i kolory moje! super wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet! Naprawdę świetnie dobrałaś kolory i wzór :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak prawdziwe klejnoty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też zadowala - i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień kryształu niesamowity - a jego oprawa CUDOWNA

    OdpowiedzUsuń