sobota, 16 marca 2013

Jeszcze jeden pączek na deser

Ten zestaw kolorów męczy mnie od grudnia, kiedy to dostałam przecudnownej urody torebkę, wiśniowo - brązowo właśnie. Oczywiście natychmiast trzeba było przystąpić do skompletowania materiałów na komplet biżterii. Niestety jej zrobienie już tak prędko mi nie poszło... kolczyki zrobiłam najwcześniej, teraz dokończyłam mój ciągle ulubiony wzór pączka z dziurką i coś jeszcze (ale nic nie powiem, dopóki ładnych zdjęć nie będę miała :)



 Profil:
 I ich tyły:

10 komentarzy:

  1. przepiękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te wisiorki z dziurkami, pięknie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wisior! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, mogę napaść oczy cudownościami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! A ja chcę jeszcze zobaczyć torebkę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny wisior! kolczyki zresztą też :)) i podczepiam się pod prośbę o zobaczenie torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te Twoje wisiory :) każdy !!

    OdpowiedzUsuń