sobota, 5 stycznia 2013

Energetycznie

Nie podejrzewałam się o polubienie takich kolorów, a co więcej - o chęć ubierania się w takowe. A tu proszę, się zdarzyło. Wzór ten sam co przy komplecie niebieskoszarym, muszę przyznać, że nadal mnie raduje jego powielanie w różnych wersjach kolorystycznych (ciągle powstają nowe).

Zamiast klasycznego zapięcia zastosowałam wymyślony przez siebie patent na suwaczki. Można dowolnie regulować długość, co bardzo się przydaje w przypadku różnej grubości golfach :)

Wzór wisiora nadal ten sam, ale kolczyki do nich wychodzą mi za każdym razem inne. W tym przypadku takie:



7 komentarzy:

  1. Cudny komplet! Choć kolczyki poprzednie bardziej mi się podobały :)

    Te kiedyś omijałabym takie kolory szerokim łukiem, ale ostatnio polubiłam odrobinę akcentu kolorystycznego - ubieram się jednak monochromatycznie i ciemno, więc ten akcent ładnie ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Kolory piękne, a 'zapięcie' faktycznie bardzo ciekawe i pomysłowe, a w dodatku świetnie zrealizowane - znałam motyw "suwaczków" supełkowych w bransoletkach z cienkiego sznurka, ale w życiu bym nie pomyślała, że da się to wykorzystać w grubych sznurach od naszyjników. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplecik:) świetny patent na zapięcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że nie warto się czasem bać kolorów bo jak widać efekt zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten donut jest doskonale wypleciony! I bardzo mi się podoba ten suwaczkowy patent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik bardzo ładny. Kolorki fajne. Ja widziałabym siebie w takim naszyjniku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście niezmiernie energetyczny !!!
    Zimą ubieramy się dość ciemno,więc bardzo nasz ubiór się ożywi !!!Bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń